Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeTylko idiota, móg³by pomysleæ, ¿e motocykl przedstawiony w reklamie na rzucaj±cych siê w oczy terenowych oponach, jest w 100% identyczny jak ten, który zje¿d¿a z salonu... Ka¿dy przeciêtnie inteligentny cz³owiek jest w stanie odró¿niæ reklamê od rzeczywisto¶ci... Na prawdê nie wiem jak wielk± g³upot± trzeba by³oby siê popisaæ, by nie zauwa¿yæ ró¿nicy... Odwo³anie do tekstu: "Producenci motocykli podró¿niczych przedstawiaj± swoje maszyny jako rasowe offroadówki zdolne do zaatakowania ka¿dego terenu. Rzecz jasna maszyny te zaopatrzone w odpowiednie opony, odpowiednio przygotowane i kierowane przed profesjonalnego kierowcê s± w stanie pokonaæ bardzo trudny teren, ale pytanie (jak zreszt± ca³a dyskusja w tej sprawie) sprowadza siê do tego jaki to ma zwi±zek z rzeczywisto¶ci± po wyje¼dzie pojazdu z salonu? Gdy normalny kierowca na fabrycznych oponach bêdzie próbowa³ je¼dziæ w sposób w jaki motocykl zosta³ mu zaprezentowany w katalogu producenta, skoñczy siê to tak, jak na za³±czonych zdjêciach, a zapewne i o wiele gorzej."
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza